Dag 1 - om mig

mitt självförtroende rasade totalt i våras och det var hemskt att se mitt normalt
stabila och starka självförtroende slås i spillror.
nu håller jag på att bygga upp det och det har gått sakta men säkert och nu är jag på
nästan samma nivå igen som jag var innan tack vara klassbyte,
underbara vänner och familj

just nu går jag i åttan och det är ganska mycket plugg.
men jag ska bli veterinär så det är bara att bita ihop!;)
och jag har aldrig haft svårt för skolan så det är helt okej i alla fall.

mina kompisar tycker jag har gammaldags humor men jag vet att jag har bäst humor!:D

jag har en hund och två kaniner
jag  tycker om att teckna och fota vilket ni kommer få se mycket mer av i bloggen när jag har skaffat systemis:DD
jag håller på med orientering vilket inte alls är en nördsport som många tror,
och jag håller på med cheerliding!!

är det nåt mer ni vill veta om mig så är det bara att fråga!!:)
(svarar på alla utom föör privata saker)

bild på mig från the studio förra året

ha det bäst!//amanda

Kommentarer
Postat av: T E S S

hej tänkte bara fråga om du skulle ha lust att kunna komma med tips till min ny startade blogg , startade upp den idag och undrar vad du tycker ?



kram ,



jag skulle verkligen bli jätte glad om du orkade kika in ! :)

2011-11-22 @ 18:52:12
URL: http://tezzii.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Snygg du är Amanda!<3<3

2011-11-24 @ 09:36:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback