dag 2- min familj

jag har valt att inte ta upp min familj så mycket på bloggen med bilder och sånt
men jag kan berätta lite!

min familj består av mamma, pappa, jag och min lillasyster som är 11 år
jag älskar min familj mest av allt och jag vet att dom alltid stöttar mig i alla lägen
jag tycker att jag har en väldigt bra relation till mina förelldrar och kan verkligen prata med dom om allt!

min mamma och min pappa är kompletta motsatser till varandra
mamma är lätt strässad och vill planera hon bryr sig väldigt mycket och är en riktig "hönsmamma" haha
min pappa är lugn och trygg och jag vet att han älskar mig, han bryr sig också mycket!

jag älskar er!

sorry för det här inlägget och allt utan bild men som sagt jag vill inte skriva mera i min blogg:)

ha det bäst!/amanda

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2012-01-12 @ 23:00:30
URL: http://smsalåna.nu

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback