alla singlars dag?

hej allihopa, stackars er.... jag är jättetråkig just nu... bloggar nästan aldrig. men sånt är livet vet ni, när man har skolan och kompisarna att vara med;) hoppas alla har haft en riktigt bra allahjärtansdag. för det har då jag haft och bättre ska det bli. imorse när jag vaknade fick jag ett allahjärtansdagägg? ett sånt som man får på påsken ni vet fast utan chycklingarna och med hjärtan på med godis i och så fick jag en liten prydnad eller vad man ska kalla det till mitt rum. i skolan gjorde vi inget särskilt konstigt nog mer än och leka blinkleke 10 minuter på slöjden och sen sluta tidigare. riktigt kul faktiskt. sen blev det fika med mormor och morfar när jag kom hem. munkar!!!:)

nudå? jo snart bär det av på singelparty!!:D eller party och party vi ska kolla skräckis och käka ben och jerrys i våran ensamhet... neh´jdå vi ska fira att vi är singlar


och nej jag har inte jättemycket brunt hår på ett ställe av armen som det ser ut som på bilden, det är mitt försök att måla en fjädertatuening med ansiktsfärg...;)

dagens: //jeans - lager70// tröja - ginatricot ( båda gamla)

ha väldens bästa allahjärtansdag nu alla!:D även fast ni inte har någon kille att fira den med så han man alltig fira kärldeken till vänner och familjen!:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback