cus we said we would die together


min söthäst dreaumur ( uttalas dröjmur) som betyder ungefär drömmen på isländska.



ja detta är vad jag har gjort idag! måste säga att det har vart den bästa skoldan på länge. vi hade friluftsdag så jag och flickorna drog ut och red en sväng. det var riktigt kul faktiskt. hästen som jag red på var jättemysig!:) vi har grillat korv och burrar och det var hur härligt som helst när hästarna gallopperar genom skogen så fort dom bara kan och man känner vinden blåsa i håret!:D.

när jag kom hem blev jag tvärtrött och gick och la mig och sov i en timme. skönt. sen skulle mamma spela alfaphet med mig men jag gav upp nästan på en gång...

nej nu blir det myskväll med mammi; the voice och mamma mia

ha det gött!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback