sjuk






japp, jag är hemma idag. sa ju att jag inte mådde så bra igår. och inatt bröt förkylningen ut, jag snorar hela tiden och tårarna bara rinner och rinner. usch jag hatar att vara sjuk. det känns som att man är så slö. att man egentligen vill gå och städa rummet man man orkar verkligen inte...

har spenderat dagen hitills framför tvn och kommer förmodligen göra det resten av dagen. har tittat på gohswisper och inspelad melodifestivalen hittils, jag måste säga att loreen är den enda som gör det bra. tyckler hela melodifestivalgrejjen är ganska uttjatad...

nej nu ska jag gå upp och hämta några disneyfilmer på vinden som jag alltid gör när jag är sjuk! lejonkungen är min favorit, vilken är eran?

Kommentarer
Postat av: Katta

Svar - Johåå, tackar, tackar! ^^

2012-02-06 @ 15:01:16
URL: http://loq.blogg.se/
Postat av: Felicia

krya på dig bästa amanda!!!<33

2012-02-18 @ 14:59:52
URL: http://elsafeliciaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback