split my personality




hej och förlåt att jag inte bloggat, men jag har umgåtts med felicia både idag igår och igår i förrgår
eftersom vi hade studiedag idag. igår i alla fall följde jag med henne och tittade på henne när hon
tränade med sin häst. på ridskolan har de en häst som är dräktig. det var riktigt häftigt. tänk att
hästen har ett liv innuti sig.

igår var vi till badhuset och tränade och shoppade. jag köpte ingenting! duktig jag är! har bestämt
mig för att spara mera pengar...  hur nu det kommer att gå....

haha detta inlägg skulle ha publicerats igår... men eftersom det inte gjorde det på grund av blogg.se
så får jag vär publicera det idag i stället


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback