when she was just a girl, she espected the world




hahaha den enda bilden som togs på alla oss tre....

lite opublicerade bilder från helgen i brist på annat. dagen har vart allmänt mysig faktiskt. först trevlig morgon med matilda. sen het okej skoldag faktiskt. hehe mitt cpskratt kom fram också, det hade inte visat sig på länge. jag liksom sitter med munnen öppen och gapskrattar men ändå kommer inget ljud... och så brukar jag grina också höhö.
men sen fick jag skuts hem av snälla toves pappa! och lilla mysiga tori var med! hon skulle ställa sig och tilla ut genom förstret i bilen och så råkade hon trycka ner fönsterrutan, stackarn tur att hon inte han hoppa ut!

jag har också huunnit med reashopping (som ni absolut får se resultatet av nån gång;)) och prat i telefonen med både felicia och mammas kusin!;)

nu ligger jag här i sängen och har precis kommit på att jag fått en liten förälskelse i coldplays låtar helt plötsligt.

mina favoriter just nu : paradise ,the scientist , every teardrop is a waterfall

känns som att jag är lite smått efter och att alla har lyssnat på dom i flera år och jag typ upptäcker nu att dom är bra...

Kommentarer
Postat av: ~neverland~

Kom igen nu MandelBurre! Skicka bilderna!<3

2012-02-24 @ 16:45:11
URL: http://matildapaulinaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback