hjärta - tankar

så fort jag skulle bege mig till bussen satte mitt cphjärta in igen...
jag får hjärtklappning ofta. och vi vet inte vad det beror på än.
det värsta är nog att, när man tränar orientering och springning m.m som jag gör.
och så får jag hjärtklappning så kan jag inte längre  springa/träna så mycket som
jag vet att jag kan helt utan problem i vanliga fall. jag kan inte längre alltid göra
mitt bästa utan jag måste gå eller till och med sätta mig ner för att det ska gå över.
och när man tävlar orientering så mycket som jag gör så kan ju resultatet falla
mycket pga cphjärtat som  vi kallar det.

det är ju såklart läskigt också för ibland blir jag ir i huvetet också, hatar det!

i februari ska vi åka iväg så ska jag få göra ett arbets ekg.
hoppas att jag då äntligen får svar på vad det beror på...



Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Åh, tack så jättemycket sötnos!

2012-01-24 @ 15:42:38
URL: http://medansvifaller.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback