home

nu är jag hemma efter en och en halv härliga, snöiga veckor lite längre norrut. nu är jag så trött och slut så jag bar avill lägga mig i sängen och sova... vem lyckas få träningsverk i bara halva delen av ryggen om inte jag-.- fattar inte har jag bara tränat hälften av ryggen då eller?:P men i alla fall har varit för upptagen med att åka längdskidor, snowboard myst i stugan m.m. så har inte haft tid å blogga nånting;) but now I´m back! har inte laddat upp bilder än så det får bli antingen ikväll eller immorrn;) å schit första skoldan imorrn också... men ska bli kul att äntligen träffa alla rara ungar igen!:) kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback