dag 3 - intressen

mitt största intresse är nog musik!
jag lyssnar på allt verkligen
mina absoluta favoritartister tror jag är rihanna, josh groban och veronica maggio!
just nu i alla fall ändras ganska ofta;)
tror jag ska fixa en ny kategori med musik som jag gillar

ett annat intresse som kommer och går litegran är att teckna
jag har alltid tyckt om att rita och sånt.
ibland ritar jag hela tiden och som nu har jag nog inte rört en penna på flera månader...
jag vet inte om det är så bra det jag tecknat men jag tänkte ändå lägga ut en bild få se vad ni tycker!:P

haha har andra teckningar som jag är mer nöjd med
den här kladdade jag bara lite med..
men jag hade ingen annan inskannad nu:D

men vad tycker ni?
och tycker ni att jag ska visa fler teckningar i bloggen?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback