let it snow




hej

när det började vräka ner snö från himlen var jag ju självklart tvungen att gå ut och fånga de små rackarna på bild;) dagen idag var riktigt chill. eftersom jag var så trött igår så bestämde jag mig för att bara ta det lugnt idag och hoppas på att bli piggare. det enda jag har gjort dag förutom att chilla är att gå på min systers handbolsmatch. det var riktigt kul fast som förlorade. jag tyckte i alla fall att dom var jätteduktiga.efter det skulle jag haft cheerleadingträning men den blev inställd så då tränade jag lite Wii fit i stället;)

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... så ni kan väl ge några förslag om ni har lust så fixar jag det?;)
förresten vad tycks om den nya headern?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback