sicilien

idag fick jag reda på att jag drar till sicilien på sommarlovet med emma, cecilia och massa
små konfirmandbarn!
jag konfirmerade mig förra året på sicilien mest för själva resans skull, men efteråt så inser man
att det faktiskt har gett något också, faktiskt.

idag har jag gått i skolan, vart på träning efter skolan och på konfirmandassistentmöte

vet  att jag bloggar ganska dårligt just nu, men har mycket med skolan, träning och annat
men lovar att snart kommer det igång igen:)

försökte nyss ta lite outfitbilder på mig själv men såg bara astött ut så det får bli nån annan dag;)
så länge får ni lite pics från sicilien förra året;)


uppe på etna




olivträd

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul.. att du skall till Italien igen.

Hoppas du väljer rätt storlek på väskan denna gång.

2012-01-18 @ 22:54:02
Postat av: Anonym

kul... du har tur som får åka till Italien. Skaffa enväska som du får ta med dig på nästa resa.

2012-01-18 @ 22:56:47
Postat av: louise

Hej!

Har nu en ny tävling på gång för alla mode intresserade tjejer!

Ni kan nu vinna VALFRITT KLÄDESPLAGG från Imagecollection.se (värt max 3000kr)

hur awesome låter inte det? :D



Om du är intresserade gå in här för att tävla : http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-plagg-varde-max-3000k.html#comment



Ha en fortsatt trevlig dag och förlåt om jag störde! <3

2012-01-19 @ 16:52:48
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback