det bor en ängel i mitt rum

bloggtorka här.. men nu ska jag berätta o min helg:) uí fredags var jag med tyra och zandra hela kvällen och natten;) typ det enda vi gjorde var att spela wordfeud mot varandra... haha men man behöver bara chilla ibland i lördags drog jag ner på staden med mamsen och köpte en julklänning åt mig och en julklapp, jag om mina vänner ska byta julklappar på onsdag. och på kvällen kom några av våran familjs kompisar hit;) jag fick en jättemysig kofta och en annan sak som jag inte kan avslöja än (eftersom jag har köpt samma sak i en julklapp) haha och idag blevdet myspys med matilda och hennes farmor, vi har bakat hela dagen julgodis!! ni får bilder sen när jag är vid min dator! nattinatt

Kommentarer
Postat av: ~neverland~

Det tog lång tid för dig att komma till datorn hörru mandel!<3

2011-12-20 @ 22:48:31
URL: http://matildapaulinaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback