myrorna

har vart förkyld i typ en vecka nu med feber...
det enda braiga med att vara förkyld så pass länge är att jag tror jag håller på att få magrutor:DD
har hostat så jävla mycket att jag har fått träningsverk i magen..
då hostar man mycket!!
har vart och kollat det på sjukhuset, men dom bara säger att det är virus..
"kom tillbaka om det blir sämre, det går över av sig själv och bla bla"
kul jag hade ju virus typ 2 månader i våras så vi får väl se hur detta slutar...

men iaf jag och mamma drog till falu lasarett idag för en sak som jag inte vill ta upp i bloggen just nu.
och efter det sprang vi in på myrorna (second hand affär) och det blev faktiskt lite shopping!

blå mysig stickad 105:-// vit mysig virkad35:-

det enda som jag inte tycker om med secondhand är att kläderna ofta luktar gammaltanthus...

ha det bäst!//amanda


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback