broken flower




kom nyss hem och drog ut och fotade litegrann. det är ganska sorgligt att se hur blommorna förvanlas totalt och vissnar under vintern, för att sedan födas på nytt i vår. vissa kanske tycker att vissna blommor är fula. men det gör inte jag, jag tycker att dom är vackra.

idag åkte jag och pappa först till falun för att kolla upp min hjärtklappning, så jag fick springa på ett löpband och svara på några frågor. det gick ganska snabbt, så jag han till skolan efteråt. han ha spanska och kemi, sen slutade vi. fick skjuts av mamma hem, så nu har jag bara vråkt i mig massa godis och druckigt en coca cola,  allt för att stilla godissuget.

ikväll åker jag och felicia och kollar på dansuppvisning, ska bli jättekul!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback