yellow rose





har precis pluggat klart inför kemiprovet imorrn. känns som att jag kan allt! bara för det så kommer det  väl gå åt skogen imorrn då säkert...
nej nu ska vi inte vara negativa! har haft en  riktigt mysig eftermiddag faktiskt med mormor och syster och lagat mat. riktigt gott blev det faktiskt. nu blir det bara lite slösittande framför datorn och sen sängen förmodligen. taggar som sjutton till på fredag också! då är det friluftsdag i skolan och jag och tjejerna ska ut och rida på jättemysiga islandshästar. har saknat ridningen faktiskt. det var flera månader sen jag red sist nu.

förresten snart kommer min nya design! det kommer bli så otroligt snygg!:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback