he loved her so

hola bandola!

fredag:
jag och felicia hade en asrolig flumkväll!:) först gick vi hela vägen från skolan till stan i typ 9 minusgrader...
usch! när vi kom till stan så gick vi på cityburger och käkade de efterlängtade chickenbitsen som vi inte hade gjort på ett halvår... sen shoppade vi lite. jag köpte "bara" en ny foundationborste eftersom slarviga jag har tappat bort den gamla... efter det drog vi vidare till gamla byn där vi bland annat hälsade på stackars sjuka matilda och köpte ekologisk vaniljglass från glassbilen fast det var minst 10 minus ute. och så frågade jag om man baraa fick köpa en glass, då kollade han på mig och sa att det inte gick så jag fick köpa en halvliters vaniljglass... det jobbiga var bara att vi inte hade någon sked... så vi försökte att äte med locket. haha kul kväll i alla fall!


min nya foundationpensel och glassen

idag:
imorse drog jag till stan med mamma och lillasyster. och shoppade lite och letate jeans, vilket är omöjligt. antingen är dom för stora i midjan eller för korta i benen-.- well well hittade lite prylar som ni får se imorrn eftersom jag ska kolla på film med mamma nu. men efter jag kom hem från stan så drog jag hem till tyra och pratade och chillade lite;) har också ätigt jättemycket kinamat nu på kvällenn så min mage håller på att spricka...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback