kom ihåg mig





några söta oredigerade bilder på mig och min bästa felicia! älskar dig!

när jag kom hem från skolan var pappa hemma! äntligen! vi kastade oss i soffan och efter en halvtimme
sov jag. fattar inte att man kan vara så trött. jag är ju förfan tonåring och ska vara uppe hela nätterna.
jag är liksom stendöd vi 12. haha... men sen gick jag hem till emma med hennes busskort och hämtade
pizza. jag♥fläskfilerulle! haha.
eftersom jag är så snäll så kommer det nog fler inlägg ikväll så stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Felicia<3

älskar dig också gumman!!<3

2012-01-28 @ 10:14:05
URL: http://elsafeliciaa.blogg.se/
Postat av: Klara

Nu när det är vinter så tänkte jag göra en liten undersökning genom att fråga hur många här som går till skolan respektive åker något form utav fordon! Du får gärna svara på frågan! På vår blogg alltingkul.blogg.se

2012-01-29 @ 17:59:29
URL: http://alltingkul.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback