wild spirit

jag känner mig äckligt rastlös, kan inte koncentrera mig över huvud taget på spanskaglosorna tills imorgon.
vill göra nånting roligt. vill göra NÅGONTING men i nästa sekund vill jag bara sitta här och göra ingenting. kan inte bestämma mig.
huvudverk har jag också efter alla styrketräningar de senaste dagarna, vet inte varför. håller kanske på att bli sjuk igen...

hatar känslan

har försökt druckigt världens megakopp med te, men inte blev det bättre för det. har setat här och försökt tänka ut ett superdupermega intressant inlägg, men det sket sig.

så nu tro det eller ej kommer jag gå och lägga mig (i alla fall och läsa en bok) och hoppas på att jag är piggare imorrn...

och så tänker jag vara jättetråkig och lägga ut ett inlägg helt utan bild:)

godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! FÖlj min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, samt mitt intresse som är foto. :)

Jag gör länkbyten och bloglovin byten, bara att säga till om du vill.

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

Kram!

2012-01-19 @ 20:13:22
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Monia

Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna en VALFRI vara från Uffessakerochting.se! Kika in och ta dig en lott, eller varför inte två, eller tre? :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-valfri-vara-hos-uffessakerochtingse.html



Kram

2012-01-21 @ 00:28:30
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback